ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

یک حرکت خود جوش

1391/10/1 2:27
نویسنده : مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عسلم نازم پسرم عشقم

وای که چقدر شیرین شدی گلم

درست یک ماه پیش در یک حرکت خودوش و یه دفعه ای

چکار کردیم ؟

بگم ؟

نگم؟

میگم:

یه دفعه شب تصمیم گرفتیم از پسری جدا بخوابیم

آره عزیزم 1/9 شمارو خابیدیم توی هال/حال/خودمون رفتیم تو اتاق خاب

وای که چه کیفی داد شب راحت خابیدم ههههههههههههههههههههههههههه

کل شب پیشت بودم نمیذاشتی حتی بریم دستشویی واااااااااااااااااااااااااااااااایبابا هم اینجوری

ولی از فردا شبش کار بلد شدم نخندیایکی از لباسام رو تن بالش کردمو گذاشتم کنارت

آره عزیز دیگه کم کم عادت کردی به جدا خابیدن

ولی حتما باید نصف شب شیر بخوری که من دیگه نمیرم تواتاق خودمون وپیشت میمونم

حالا هم که بابایی چند شبه میگه ما توهال /حال /بخابیمو شما تو تخت ما

من تخت خودمو میخامشما هم از خدا خاسته چنان راحت میخابی

niniweblog.com

 

فکر میکنم بخاطر اینه که تخت بوی ما رو میده واسه همین راحت میخابی

هرجا میخابی خوب بخابی عزیزم وخابای خوب ببینی گلم

                      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 11:38
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
بابای ارشیا
2 دی 91 0:50
آقا ابوالفضل داداشی بخدا با این حقه هایی که اینها میزنن باید تسلیم بشی و تنها بگیری تو اتاقت بخوابی . آخه دیگه ماشالله یه پا مرد شدی واسه خودت . انشاله سلامت و پایدار باشی عمو جان


کاش میخابید هرشب یه برنامه داریم.