ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

بازم عکس

1391/9/1 7:38
نویسنده : مامانی
197 بازدید
اشتراک گذاری

                            

             niniweblog.com

                        

ابوالفضل قبل از حوم زعفرون خورده

                                         niniweblog.com

                      

بار اولی که زیر بارون بودی وبارون میدیدی

                                                 niniweblog.com

                         

خوصلت سررفته بود سرگرمی جدید برات پیدا کردم

                niniweblog.com

                        

رفتی بالای منبر مسجدگلم

     niniweblog.com

               

نمیدونم چرا ولی وقتی دیدم اینجور خابیدی خیلی خندیدم

         niniweblog.com

                             

بار اولی هستش که گفتم وایسا ازت عکس بگیرم تو هم کوش کردی

                                                

                                                 niniweblog.com

                          

اینم بار دوم

                                       niniweblog.com

                            

کلاه من میذاری سرت پسسسسسسسسسسسسسسسرم

                                              niniweblog.com

                             در کل من عااااااااااااشق این فرشته هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زيبا
2 آذر 91 12:59
هدی مامان مه نیا
2 آذر 91 16:58
دووستت دارم
دوووستت دارم
دووووستت دارم
دوووووستت دارم
دوووووووستت دارم
دوووووووووستت دارم
دووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووووووووووووستت دارم
دوووووووووووووووستت دارم
دووووووووووووستت دارم
دوووووووووستت دارم
دوووووستت دارم
دووووستت دارم
دوووستت دارم
دووستت دارم
دوستت دارم



مرسی گلم.
سجاد
7 آذر 91 21:19
سلام اولین عاشورای حسینی من - بفرمایین بیاین _ منتظرم