ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

من عاشقم

1391/9/1 7:04
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عسلم همه زندگیم

اصلا برم وقت نمیذاری که بیام نت

حالاهم فقط اومدم بگم

من عاشقم

عاشق یه فرشته

یه فرشته ناز

که از صبح که بیدار میشه تا شب که بخابه

فقط دلبری میکنه

وای چقدر دوستت دارم

صبح که بیدار میشی

تا یک ساعتی همونجا میخای که باهات بازی کنم

شب همقبل خاب باهات بازی میکنم که قلقلکت میدم که توهم

خندهایی از ته دل برام میکنی

وااااااااااااااااای عاشقتم

وقتی میبینی از دستت ناراحتم فوری میای بغلم میکنی و

یه ماچ میدی نه بوس

منم آخرکیییییییییییف

خودت هم میخندی برام

هههههههههههههههههههههه

سرت رو میندازی بالا و

میخندی ههههههههههههههههه

بالاخره باهمه  اینا پسر مامان

همه زندگی مامان

نفسم

من عاشششششششششششششششقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رعنا
19 دی 91 11:44
سلوممممممممممممممممممممم خاله ای...صبح بخیر خوفی؟؟/امیدوارم خوف باشی چ پسملی..دلم تنگولیده واسش...بیارش ببینمش خاله ای اوقاتت طلایی و شیک خاله ای... دوستدارت::رعنا