ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

دلمو شکوند

1391/4/5 2:19
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

 

سیــــــــر شـــــده ام بـــس کــــه

از آدمهــــــا زخــــــم خـــــورده ام

خــــدا خیــــــرتـــــــــــــان دهــــد
 

بــــه من محبتـــــ دروغیـــن تــــعارف نکنیـــــــد

من سیــــــــــرم !!!
 

ببخشیدعزیزم که اینجا مینویسم.

امروز بازم از ینفر دروغ شنیدم که واقعا دلمو شکوند.خسته شدم از دروغاش خسته.

همیشه دروغ میگه دیگه امروز اشکمو دراورد.اگه راستشو میگفت چیزی نمیشد .پس چرا دروغ گفت.

موندم چرا دروغ میگه؟بابا من از دروغ بدم میاد متنفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم.

خواهش میکنم دیگه دروغ نگو.هزاربار اینو بهش گفتم ولی فایده نداره.هرروز بادروغ منو سوپرایز میکنه اصلا هم براش مهم نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)