ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

وااااااای یه لحظه غفلت

1391/10/2 23:58
نویسنده : مامانی
255 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از صبح گل پسرم روبردم بیرون

2تا پارک رفتیم

صبحونه هم تو پارک خوردیم

پسری کلی ذوق کرده بود 

تز سرسره میومد پایینو یه جیغ بلندو طولانی میکشید

وای که چه کیفی کرده بود گلم

هوا هم که خیلی گرم کرد کاپشنت رو دراوردم کلی گرمت شده بود

بعدم رفتیم خونه مامانی تو ماشین خاب رفتی

باحاجی آقا بازی کردی رعنا هم اومد بازی کردی

رعنا برذت خونشون ناهار اونجا بودی

وقتی اومدی با دایی بازی کردی کلی هم شیرین زبونی کردی

آماده شدیم بیایم خونه که دسته چرخت رو کرده بودی تودهنت که از پله آشپزخونه افتادی

پسرم که همیشه کم گریه میکرد زد زیر گریهمگه اروم میشدی

نگات کردم به معنای کامل سیاه شده بودی از گریه

بغلت که کردم دیدیم واااااااااااااااااااااای دهنت پراز خونه منم همرات گریه میکردم

خیلی خون اومد معلوم هم بود درد داری

چون اصلا پسرس ریز درد نیست

آروم که شدی اومدیم خونه که تو راه خاب رفتی

تا10.5که از 8.5داشتی شیر میخوردیو غر میزدی

وقتی بیدارشدی دیدم واااااااااااااااااااااااااای یه طرف صورتت ورم کرده

فوری زنگ زدم اورزانس اطفال دکتر خودت بود که بردمت

یه کم عفونت کرده بود یه کم هم سرما خورذه بودی دارو داد

همین امشب بهت دادم

مامان جان زود خوب شو

هر نفسی که میکشم پراز آه وناله هستش که چرا حواسم بهت نبود

ببخشم گلم

دوستت دارم

عاااااااااااااااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
3 دی 91 8:15
چقدر خدا بهش رحم کرده
خطر از سرش گذشته
مراقب خودتونت باشین
راستی شما ساکن تهران هستین؟


واقعا خدارحم کرد.مرسی عزیز.نه ساکن تهران نیستیم
مامان امیر
21 دی 91 15:23
سلام عزیزم خدا رو شکر خیلی مواظب گل پسر باشید که حتماً همین طور هم هست همه مامان ها مواظب کوچولوهای نازشون هستند فقط گاهی وقت ها پیش میاد که خدا جون مواظب همه کوچولوهای ناز هست. ممنون عزیزم که به ما سر زدید. ابوالفضل جونو از طرف من ببوسید. بای
محمدحسين
27 بهمن 91 21:19
ميدونيد چيه وقتي ميبينم شما مادر آقا ابولفضل ايد واينقدر دوستش داريد،خيلي خوشحالم اما من...
نميتونم گريه نكنم شديدا گريه ام ميگيره اي كاش ديروز رفته بودم سر خاك،چقدر دلم براش تنگ شده
زيبا ترين جمله:مادر دوستت دارم

گریه کردم فقط میتونم بگم خدابیامرزتشون وشما هم سالم باشید.مرسی که سرزدید