ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

کارهای جدید عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلم

1391/7/29 0:26
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

                                                    سلام

بالاخره طلسم شکسته شد

امشب میخام از کارای جدیدت بگم

فقط از اول بگم منوتو خیلی بهم وابسته شدیم

خیلی برام ناز میای ومثل دخملا عشوه میریزی

1.میگم بوست کنم سرت رو میاری جلو که بوس کنم

2.میگم بوسم کن لباتویعنی غنچه مکنی اوایل بیصدا ولی حالا بایه صدای بلند ماچ میکنی نه بوس

3.میگم ابوالفضل بغل بغلم کن هر جا باشی میای دستات رو میندازی دور بازهام وسرت هم میذاری رو سینم ناز میای ومیخندی 

وای چه حالی دارم اون لحظه منم نازت میکنم توهم خوشت میاد

4.مگم پات کو پاتو میاری بالا میگی اینه

5.دستت هم بهم نشون میدی مخصوصا وقتی دستبند دستت باشه

6.تو کارای خونه بهم کمک میکنی رختخابا روجمع میکنیم میبریم تواتاق باهم

هیچکدوم از کارارو تنها انجام نمیدم

سفره رو باهم پهن میکنیم

جارو برقی رو هل میدی

بشقابا رو میاریم

آب ومیوه واسه بابایی میاریم

خودت تنهایی گردگیری میکنی

niniweblog.com

 

خرید که میریم چرخ دستی رو باید هل بدی

6.عاشق مطالعه ای حالا روزنامه کتاب دفترچه تلفن کتاب دعا هر چی که باشه

7.غذا نمیخوری ولی قاشق چنگال سفره واسه شماس

8.وقتی میریم تو کوچه ماشین که میاد فوری میای طرف من

9.اوایل گوشی رو میذاشتی گوشت ویعنی حرف میزنی

ولی حالا بیشتر میخای باهاش کار کنی وادای بزرگترهارو در بیاری

10.نمذاری یه عکس درست وحسابی ازت بگیرم تا دوربینو میبینی میخای بگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

در انتظار...
19 آبان 91 21:59
چه آقایی شدههههههههههههه.ماشالله..