ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

ددددددددددددددددددددل گرفته

1391/6/18 14:37
نویسنده : مامانی
218 بازدید
اشتراک گذاری

گلم نمیدونم چرا چند روزه دلم گرفته

میدونی چند روزیه دلم گرفته

 دلم واسه تو واسه بابایی تنگه

نخند مامان بزرگ شدی میفهمی حالم رو

که نمیخام هیچ وقت حالم رو بفهمی

دلم تنگه

تنگ نوزادیت

کوچولو بودی

نمیدونستم چجوری باهات رفتار کنم

نمیدونستم چکارت کنم

ولی حالا بخاطر تو همه کارا رو یاد گرفتم

جالبش اینجاست که من قبلا اصلا زیادحوصله بچها رونداشتم

ولی حالا باهات ساعتها حرف میزنم بازی میکنم بالجبازیهات کنارمیام

تازه نازوقربونت هم میشم

شکر میکنم خدا رو که درکنار تو بهم صصصصصصصصصصصصصبر هم داده.

میخاستم دلم باز بشه ولی بیشتر گرفت

خلاصه اینکه چند روزیه دلم واسه همه کسایی که پیشمن تنگه

حتی خودم

قبل اومدنت هر کی میگفت بریم بیرون من نفر اول بودم ولی حالا...

عروسی هر کی بود منم بودم ولی حالا عروسی فامیل نزدیک هم حوصله ندارم چه برسه  به عروسی فامیل دوست دوستم (ههههههههههههه)

عاشق شنام ولی حالا باید یه ماه قبل برنامه ریزی کنم

ولی با همه اینها دوست دارم همه وقتم رو با تو بگذرونم

مامان  دوسسسسسسسسسسسسسسسست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مرمر
18 شهریور 91 14:41
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
در انتظار....
18 شهریور 91 21:41
مامانی خیلی بده ادم دلش تنگه خودش بشه...چون گمش می کنه.عزیزم.


آره عزیز.خیلی بده.مرسی از سرزدنت
در انتظار....
18 شهریور 91 21:58
خصوصی. گل پسر را ببوسیدش...
باران در انتظار....
21 شهریور 91 23:01
سلام خوبی؟بهتر شدید مامان جون؟ خصوصیت را ببین عزیزم.بعد گله نکنیااااااااااا.
سجاد
22 شهریور 91 22:27
سلام " وب خوشملی ساختین . با اجازه ی شما وب کوچولوی نازتون رو لینک کردم . خوشحال میشم شما هم وب سجاد رو لینک کنین . با آرزوی موفقیت برای کوچولوتون و خانوادش