ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

31/3/91یه بدجنسی کوچولو

1391/4/3 2:06
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

ابوالفضل جان سلام گلمماچ

امروز پسر خوبی بودیتشویق

 ساعت ١١بود بابایی اومد گفت خیلی خستس ومیخواد بخوابه.

بیدار که شدی حریره بهت دادم وکلی باهات بازی کردم شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے که خسته بشی

که شدی ١خوابیدی تا٣.٥

بیدارکه شدی ماهی برات پختم وبردمت خونه عمه.

ساعت ٥وقت دکتر داشتم چون هنوز سرفه هام خوب نشذه.

زنگیدم عمه که اگه اذیت میکنی همراه خودم ببرمت که عمه گفتن همه ماهی رو خوردی وبازی میکنی.

منم زنگیدم بابایی مه زود بیا.

رفتیم دکتر به منشی گفتم یه نی نی خوشگل خونه منتظرمه نمیتونم زیاد بشینم.

گفت ٩ببعدبیا.

اومدم توماشین بابایی حرکت کرد بسوی خونه.Gifs Old cars

منم بدجنس گفتم حالا بیاد روزایی که دوتایی بودیم بریم بستنی بخوریم.

بابایی با کمال میل قبول کردو رفتیم جات خالی آب انار بستنی خوردیم خیلی خوش گذشت.ني ني شكلكشکلک های محدثه

کلی گفتیم وخندیدیم بیاد روزای دوتاییمون.

ببخشید گلم که بدجنسی کردم.

قول میدیم روزی که اینرو خوندی باهم بریم بستنی بخوریم.

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)