ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

خبر خبر خبر .خبر مهم

1391/4/1 7:28
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم جیگرم پسرم نازم

آخ که هرچی نازت کنم بازم کمه

میخوام بخورمتشکلک های محدثه

راستی خبر مهم

١.صبح که داشتی صبحونه میخوردی با اسباب بازیت {مکعب رنگی }که بازی میکردی چند باری گذاشتی تو جا لیوانی صندلی غذات. تشویقت که میکردم ذوق میکردی و دوباره وچندباره تکرار کردی.

پسر گلم تا حالا همه چی رو خالی میکردی وواسه اولین بارت بود مینداختی داخل چیزی.

٢.وقتی چند بار بهت گفتم بده به مامان دادی ودوباره با آفرین گفتن ذوق کردی چندبار تکرار کردیم.

بعد صبحونه داشتی با عشقت کنترل دستگاه بازی میکردی گفتم بده مامان دادی ولی فوری گفتی ن ن ن  وجیغ زدی و گرفتی ازم.قربونت بشم جیییییییییییییییییییییییییگرم.

٣.همیشه وقت بازی من خودم رو قایم میکردم ومیگفتم دالی ناخودآگاه نشسته بودی اونطرف میز ومنم اینطرف بودم یدفعه سرت رو در اوردی و صدام زدی آ ا آ  یعنی دالی کلی ذوق کردی .

مامان بزرگ شدی فدات بشم.

کارای قبلیت:

١.دس دسی رو خیلی باحال دست میزنی تازگیها که ذوق میکنی و جیغ هم میزنی دس میزنی

 

٢.نینای نای  هم میکنی اوایل فقط یدستی میکردی  ولی حالا دودستی بدنت هم تکون میدی .

 

3.بای بای هم میکنی که من غش میکنم برات.

 

4.خجالت میکشی غریبه ها که نازت میکنن سرت رو میندازی پایین ونگاشون میکنی.مامان فدات بشه.

 

5.ناز میای دستت رو میذاری جلو دهنت ومیخندی.خوردنی میشی عسلم

 

6.خوابت که میاد بالش میبینی میگم لالا سرت رو میذاری رو بالش.

 

7.بعدازظهر که بیدار میشی اگه بیرون نرفته باشیم تا چشماتو باز میکنی میگی دد دد.

 

8.هرمرد خوش اخلاقی رو میبینی میگی دای یعنی دایی.

 

9.تازگیها هم که نه رو میگی عسلم غذا میخای؟ ابوالفضل:ن ن ن

 

دوباره موبایل منو برداشتی ؟ابوالفضل:ن ن ن

 

لباست رو عوض کنم؟ابوالفضل:ن ن ن

 

بریم د د د؟میخندی قربون اون خندهات بشم من

 

نمیدونم اینا رو میفهمی وجواب میدی یاهمین جور بی اراده جواب میدی.

 

10.ماما وبابا رو میگفتی ولی ببرکت کلمه نه یادت رفته که با کلی تمرین بابا رو میگی خیلی باحال تر .

 

پس من چی ؟فقط وقتی شیر میخوایی وخوابت میاد ماما میگی.

 

11.چند روزیه که که میتونی چند ثانیه بدون کمک وایسی گلم.

 

12.تا بیدار میشی میای رو مبل میشینی وکنترل دست میگیری ومیخوای تلویزیون رو روشن کنی.

 

13.ما که نمیتونیم وقتی بیداری بیایم پیش لپ تاپ میای وهمه چی رو خراب میکنی.

 

14.موبایل همه که مال شماست.

 

15.تبلیغات شبکه جم رو خیلی دوست داری.

 

16.تو ماشین هم که باید بری پشت فرمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)