ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

بدون عنوان

1392/1/30 0:48
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

دور سرت چرخ می زنم ، پیش تو لبخند می زنم ، به شور داشتنت پای کوبان فریاد شوق سر می دهم ، روی سبزه ها غلت می زنم، من از عشق تو غنچه می شوم، می شکفم، .به کوری چشم های حسود ....

تو مست می کند نگاهت، با دلم حرف می زند چشم های معصومت ، تو جان می دهی به عالم، جان می دهی به من، جانی دوباره میدهی به عشــــق مان ...

مثل یک کبوتر قصد پرواز دارم دور سرت ، تو بی نظیری و من بی وقفه عاشقت میشوم، تو حرف نداری و من برایت واژه ها می گویم ....

این چشم ها فدای سرت، حتی همین اسپند ها فدای سرت، این هلال ماه ،این باران بهــاری ، یک آسمان فدای سرت، من هی می نویسم تو بخوان ، من حادثه ها را زنجیر می زنم و تو با سلامت از کنار اتفاق های خوب بگذر ....

تو از سرو و کاج بالا تر بمان و از پرستو ها دلرباتر پرواز کن و من مراقبم......

تو فقط مراقب باش با گل یاس و شب بو تبانی نکنی وگرنه دنیا را از هوش می بری، نکند با سرخی سیب ها عهدی ببندی و لبخندی دلنشین به ارغوان بزنی، تو مراقب باش فقط رنگی از تو، بویی از تو، احساسی از تو دنیا را می کشد ...

تو فقط مراقب باش .... تو فقط شاد باش ، تو فقط لذت ببــر از آمدنت و ... من روزی هزار بار دوباره عاشق می شوم ...

من از روزی که تــــو را بوئیدم دوباره عاشـق شدم .

                                                 بامن بمان عزیز جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)