ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

مامان تنبل وخسسسسسسته

1392/3/13 10:49
نویسنده : مامانی
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم جیگرم عسل عزیزم ناازم

نمیدونم چیشد این چند وقت که نتونستم بیام شما که بیداری که اصلا ابدا حرف نت وفکر لپتاب نبایو بکنم.

خابم که هستی که دنیا کار دارم  که تاخابی بایدانجام بدم شباهم که شاید من زودتر خاب برم

 

شبا هنوز جدامیخابی  ولی ایقداین اطاق اون اطاق میکنی که خدا میدونه یه کوچولو ممه میخوری میدویی پیش بابایی بازی میکنی باکلی صدات کردن واینکه ممه رو میدم به نی نی دوباره میای میخابی ومیخوری اینکار چند بار تکرار میشه که تو خابت بگیره یا صدای من د ر میاد البته من وین وسطا یه چرت گنده زدم.ولی بالاخره آقاابوالفضل خاب مرن.صبح زود بیدار نمیشی چندروز عادت دادم که زود بیدار شی که بابایی دعوام کرد که بذار بچچچچچم تاهر وقت میخاد بخابه .ماهم گفتی چشششششم.بیدار که میشی تا یه ساعتی چیزی نمیخوری بعدم که فقط دوسه قاشق واااااااااااای که دیوونه میشم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سجاد
14 خرداد 92 11:21
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30
سجاد
3 تیر 92 12:56
ضمن عرض تبریک عید خجسته ی شعبان از شما دعوت میکنم به سجاد کوچولو سر بزنین ... با پست جدید آپم
سجاد
5 تیر 92 21:58
سلام باعث افتخار ماست که شما هم سجاد کوچولو رو حمایت کنید .