ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

وااااااااااااااااااای واکسن 1.5

1391/11/23 10:05
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

جیگرم

نازم

پسرم

الان خابیniniweblog.comاینم چه خابی خوش بحالت گلم

من که دارم میمیرم از بیخابیniniweblog.com از استرسniniweblog.comاینکه امروز واکسن داری

دیشب خاب نرفتمniniweblog.com

همه میگن این واکسن خیلی وحشتناکهniniweblog.com

خیلی میترسم که اذیت بشی

از الان دارم واسه خودم مرور میکنم چکار کنم

توهم یه قولی بده گلم

که مثل همیشه زیاد اذیت نکنیniniweblog.com

باشه عزیزم

من همیشه پیشتمniniweblog.com

ودر کل

      عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر محمد
30 بهمن 91 23:33
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
رای ذاذی حتما خبرم کن


عزیز به گل پسرت رای دادم فقط وبت باز نشد برام آدرس بذار برام.
مامان الیناجونی
4 اسفند 91 19:10
سلام عزیزم از اینکه الینا یه دوستی داره که متولد یه روز هستند خیلی خوشحالم به چه موضوع جالبی اشاره کردی مامانییی که آقا ابولفضل 12 ساعت 55 دقیقه از دخملم بزرگتره آفرین به این دقت