ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

خرید کفش

1391/11/9 23:40
نویسنده : مامانی
325 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

جیگرم

نازم

پسرم

آخ که چقدر دوست دارم نازت کنم

وهی صدات کنم

فردا عروسی الهام هستش

امروز رفتم واست کفش خریدم

ولباسای فردا هم تنت کردم

عکست رو گرفتم

فردا میخام قبل از عروسی بریم آتلیه

امیدوارم زیاد اذیت نکنی.

میتونم بگم کل شهر رو گشتم تا اینو خریدم

چون همه جا چرم بودومخمل تازه همه یه مدل

این جالبتر بود

انشاالله دومادی خودت

ولی من دومادت نمیکنم چون خیلی برات زحمت کشیدم

                  عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوستت نی نی
21 بهمن 91 1:28
واااااااااااااااااااای مبارکه تیپ جدید غصه نخوریا اگه مامانی دوماد نکرد خودم آستین بالا میزنم.


سلام مرسی که سرزدین.ولی من اجازه نمیدم د.مادبشه تنها میشم
محمدحسين
27 بهمن 91 21:08
همين كار هارو ميكننيد پسره مخفيانه با دوس دخترش ازدواج ميكنه


من خیلی زحمت کشیدم واسه پسرم نمیتونم تنها بشم