ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

اولین رفتن گلم به آرایشگاه

1391/11/4 23:04
نویسنده : مامانی
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

عسلم 

نازم

جیگرم

عزیزم

پسرم تاج سرم

وای که تا نفس دارم میخام نازت بکشم

وتوهم برام نازبیای

امروز بدون برنامه بردمت آرایشگاه

چون برنامم این بود با بابایی ببریمت که یدفعه ای

تو خیابون تصمیم گرفتم خودم ببرمت

وای که چقدر آروم بودی یعنی خودم کامل تعجب کرده بودم.

وارد که شدم گفتن باید منتظر باشیم آروم پیشم نشستی

تا صدامون زدند که وقتی نشستی فقط

مشکلت این ب.د که دستت زیر پیشبند هستش

که وقتی بهت تافی دادم اروم شدی

یه فقط دیگه

که مرتب میگفتی

مامانیییییییییییییییییییییییی

مامانییییییییییییییییییییییی

عاشق این کلمتم.

موهات بلند شده بود که زندایی موهات رو بستن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوستت نی نی
21 بهمن 91 1:27
واااااااااااااااای مبارکت باشه عزیز انشاالله دوماذیت بری ارایشگاه


وااااااای گیر دادین به دومادی پسررررررررررررررررررم