ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

دکتر رفتن همانا وخوب نشدن همانا

1391/8/14 11:43
نویسنده : مامانی
206 بازدید
اشتراک گذاری

جواب آزمایش رو که گرفتم گفتن ادرارت خوب نبوده دوباره باید بدیم منم گفتم نه

شنبه رفتیم دکتر گفت مشکلی نداری

یه برنامه غذایی بهم داد واست

گفتم چند روزه اسهالی

دارو داد من اشتباه فهمیدم وهیچ کدوم رو بهت ندادم

هرروز بدتر شدی تا 4شنبه که تتب هم کردی

شب بردمت دکتر گفت داروهات رو بهت بدم

واگه این چندروز تعطیلی خوب نشدی

برگه داد ببرمت بیمارستان بستری بشی

خوب نشدی بابایی هم نمیذاره ببرمت بیمارستان

امروز خاستم ببرمت دکتر دیگه که مسافرت بود

حالت خیلی بده روزی 7-8بار شکمت خراب مشه

ببخخشیدا ولی تا یه غذا میخوری 2ساعت نشده دفع میکنی.

دیشب که تو خاب خیلی ناله میکردی

ترسیدم بخابم خاب برم

نشستم پیشت تا4آروم تر شدی خاب رفتم

نمیدونم چرا هنوز خابی

هرروز اوج خابت 10بوده ولی الان 12هستش هنوز خابی

فکرکنم داری بهتر میشی

مامان قربونت بره

بااینکه مریضی اینقدر واسم مزه میریزی وخود شیزینی میکنی

عاااااااااااااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای امیر
19 آبان 91 19:31
با سلام و احترام همه کوچولو ها اول پاییزو با سرماخوردگی به سر می برن امیر منم مریض بود حتماً تا حالا خوب شده و گل پسر ضمناً امیر با شیرین کاری هاش به روزه
در انتظار...
19 آبان 91 21:57
سلام...
خوبی؟ان شالله همیشه خوب باشه...نیستم که سر نمیزنم.خیلی گرفتارم.. ببخشید


خوشحال شدم که اومدی انشاالله هرجا هستی خوش باشی