ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

آزمااااااااااااااااااااااایش1/8

1391/8/2 23:20
نویسنده : مامانی
210 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری قند عسلی جیگر مامان

درراستای ازمایش ادرار  شاهزاده صبح 6.5 واست کیسه گذاشتم که بیدار هم شدی

تا ساعت 10که این مدت همش شیر خوردی که حتما ادرار رو داشته باشی

این مدت هم مواظب بودم که اصلا به پهلوهم نشی

 10که بیدار شدی بازت کردم ولی ههههههههههههههههه دریغ از یه قطره

 گل پسر قند عسل چراااااااااا؟

تا12خونه بودیم حریره دادمت خوردی و

رفتیم بیرون واسه خرید یه کفش ناز واست خریدم

تومغازه کیفی کرده بودی چندتا گفش پاکردی میگفتم راه برو

محکم پاهاتو زمین میزدی تا صدا کنه

چون هنوز کفش صدادار پات میکنم

یکی از کفشاروکه دراوردم گاه وزدی تو صورتم

منم شوووووووک نگات کردم

فوری گرفتی اشتباه کردی

چندتا بوس باحال بهم دادی پشت سرهم

.بعدازظهر خونه مامانی دباره واست کیسه گذاشتم و خابوندمت

وقتی بیدار شدی بعداز 2ساعت هنوز خبری نبود

تا اینکه بالاخره موفق شدی وشدم

ولی خیلی با یه دردسر بردم آزمایشگاه گفتن کمممممممممممممممممممممممممممه

میدونی یعنی چه یعنی کمه دوباره واااااااااااااااااااای

رفتیم خونه خاله .خاله بازت کرد یک ساعت

دور اتاق کیف کرده بود یکه بازی ولی بازم دریغ

منم ناامییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

شب اومدیم خونه خاب که رفتیم برات کیسه گذاشتم

امیدم به صبح هستش

شاید این کابوس کیسه گذاشتن تموم بشه.

(بالاییهارو دیشب نوشته بودم)

2/8

صبح ساعت 6بازت کروم واااااااااااااااای دریغ از یه قطره

شوکه شده بودم طوری که زدم زیر گریه

بازم بستمت بابایی زنگ زد کیسه رو بردار شای چیزیش بشه

7بود بازت کردم وااااااااااااااااااااای کیسه پربود خوشحال شده بودم

فوری بردم آزمایشگاه

خدا روشکر راحت شدم از کیسه

                 عااااااااااااااااشقتم چه باکیسه چه بدون کیسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)