ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

بهونه ای برای بودن باباتوخونه

1391/3/9 16:21
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم چندروزه که مامانی حالش بد بود ٢روز اول خونه مامانی بودیم شب بابایی اومد دنبالمون ٣روز بابایی رو تو خونه نگه داشتیم آخه من حالم بد بود نمیتونستم باهات بازی کنم مخصوصا شبا که لرزهم میکردم

بابایی بهت شام میداد بازی میکرد ووقتی خوابت میومد خمیازهمیاوردت پیش من که شیرت بدم وخواب بری.

بابای خوب ومهربون ازت ممنونم که واقعا این چند روز هم مثل همیشه شرایطم رودرک کردی وپیشمون موندی.قلب

پسرگل وباهوشم ازتوهم ممنونم که واقعا این چند روز انگاری میفهمیدی مامانی حالش زیاد خوب نیست چون وقتایی که تنها بودیم زیاد باهام کار نداشتی فقط وقتی غذا میخواستی وخوابت میومد میومدی پیشم واقعا درک کردم که مظلومی.ماچ

واز شما دوتا فرشتم معذرت میخوام بخاطر بی حوصلگی هام خوابالو بودنم وسرفهام.قلبقلب

مامانی تو دعا کن تا زود خوب بشم همه این روزا رو برات جبران میکنم.

                                                                 عاشقتونم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر
9 خرداد 91 19:45
سلام عزیزم، ان شاء الله که به زودی خوب بشوید.
از پسر کوچولوتون من عکسی ندیدم. خوشحال میشم عکس هاشو بزارید تا این کوچولوی شیرین و ببینیم.
به وبلاگ گل پسر منم سری بزنید خوشحال میشوم.
بای






سلام مرسی گلم.بهم نخندید من هر کاری میکنم نمیتونم عکسای پسرم رو بذارم.