ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

28/4/91

1391/4/30 3:45
نویسنده : مامانی
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

بعداز ناهار که شماهم خیلی خوردی

من کیک پختماونم یه کیک خوشمزه

بعد مثل کذت{کزط}خونه رو تمیز کردمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comوای خسته شدما هههههههههههههههههههه

بعدشمارو بردم یه آب بازی طولانی حدودا45دقیقه ایniniweblog.comوای چه کیفی کرده بودی وقتی میخواستم شما رو بیرون بیارمت نمیدونی چطری داد میزدی وگریه میکردی

بعدم با کلی زحمت یه خواب ناز رفتی

بعداز این همه کار داشتم انرزی میگرفتم باکه دایی خلیل زنگیدمنو که حاجی آقا رفتن دکترو قراره پاشون رو گچ بگیرن خیلی ناراحت شدم وگیج

خواب بودی موندم چیکار کنم آماده شدم واومدم چراغ اتاقت روروشن کردم افتادی تو خاب وبیداری

لباست رو عوض کردم پیاده رفتیم دکتر.پای حاجی آقا رو گچ گرفتن رفتیم خونه حاجی آقا توراه دایی خلیل رفت مغازه دوستش واسه همین من رانندگی کردم نزدیکای خونه زدی زیر گریه

گریه که چه عرض کنم دادو جیغ بود حاجی آقا و مامانی مونده بودن چجوری آرومت کنن

جالبیش این بود که وقتی رسیدیم تا اومدی بغلم آروم شدی وتازه میخندیدی

مامان قربونت بره که اینقدر مامان رو دوست داری

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

                                    بابایی چکار کردی باخودت

دست میزدی به گچ و میگفتی hoshیعنی اوف

بهتر باشید بابا جون

عتششششششششششششششششششششششقتونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

در انتظار مهدی یار
30 تیر 91 22:02
سلام.مامان جونی ممنون عزیزم.برای همراهیت. ولی چطور غصه نخورم.عشقی که تو این دوره زمونه ناپاک به سختی پایه گذاری کردیم....دارم می ترکم از غصه...برام خیلی دعا کنید. آقا ابوالفضل حتما شما را خیلی دوست داره.از اون برام کمک بخواهید...
در انتظار مهدی یار
3 مرداد 91 13:46
سلام مامان خوبم... عباداتتون قبول...خوبید؟ابوالفضل نازم خوبه؟خیرش را ببنید الهی... ممنون از دعای خیرتون.امیدوارم خدا شما را برای آقا ابولافضل نازتون و اون را برای شما نکه داره.همیشه شاد و سالم باشید... از اینکه همراهم هستید و یادم می کنید تو این روزهای خیلی ممنونم.دعای خوبتون را عاجزانه می خواهم...
sanam
3 مرداد 91 15:32
سلام از امروز دعای دسته جمعیمون شروع میشه یادتون نره ها لیست رو میذارم تو وبم اسم شما هم تو لیسته ابوالفضلتون هم خیلی جیگمل و نازه خدا نیگهش داره امروز نوبت سحر و شاهو هستش
در انتظار مهدی یار
3 مرداد 91 18:45
سلام.ممنون عزیزم... چی بگم؟ دعام کنید که خدا هر چیزی را می تونه صلاح ما بکنه...چشم حتما...ممنون که به یادم هستید
مامان پریسا
4 مرداد 91 16:23
ماشالله چه پسر نازی خدا براتون حفظش کنه


مرسی گلم تشکر از اومدنتون
در انتظار مهدی یار
5 مرداد 91 0:21
سلام مامان آقا ابوالفضل..ممنون از ابراز خوشحالی تون....با دعای شما دوستای خوبم... خیلی دعام کنید.خودم خیلی نکرانم و امیدم به دعای دوستامه
در انتظار مهدی یار
5 مرداد 91 0:22
آقا ابوالفضل را هم ببوسیدش...