ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

گذشته

1391/4/26 23:34
نویسنده : مامانی
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم

این واسه تو نیست

واسه نی نی مینویسم که پیشمون نموند

2سال پیش تواین تاریخ ساعت 8.15صبح یه کوچولو که تو شکم من بود رفت پیش خدا

خیلی سخت بود خیلی.از شب قبلش درد داشتم ولی یه دکتر از خدا بیخبر گفت عادیه منم شب تا صبح این درد رو تحمل کردم.نمیدونم چرا ولی به دلم افتاده بود که میخاد بره .صبح ساعت 5.5بعداز نماز بابایی روبیدار کردم وفقط گریه میکردم ومیگفتم من بچم رومیخام.ولی نی نیم رفت

خیلی سخت بودش سختیش بیشتر میشد وقتی جلو همه میخندیدم .به همه میگفتم چیزی نشده ولی ازتو خورد شده بودم

ولی خداروشکر 4ماه بعد خدا ابوالفضل رو بهم داد

خدایا شککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

در انتظار مهدی یار
3 مرداد 91 13:48
پس شما هم رفتن را چشیدید...و می فهمید چقدر تلخه...به حق همون دل شکسته و دعای مادری برای من هم دعا کنید...که می دونم می کنید..ممنونتونم برام وقت می ذارید...