ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

ابوالفضل دنیای مامان وبابا

کلبه رویایی..عکساش اومد

1392/6/3 22:33
نویسنده : مامانی
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم عسلکم جیگرکم

ببخشیدگلم دیربه دیر آپ میکنم.ناراحت

چندروزه میری کلاس

اصلا نمیدونم اسمش رو بذارم کلاس یا نه؟

یه جایی مثل مهد ولی مهد نیست کلاس دارن واسه بچهای 3سال به بالا

نمیدونم چی شد که قبولت کردن اینم فقط واسه اتاق فکر

روز اول 5دقیقه تو کلاس بودی10دقیقه توسالن بودی وهمه رو زیرورو میکردی.

روز دوم بدک نبود بیشتر تو کلاس بودی ولی تا یکی از بچها میومد بیرون تو هم پشت سرش

مربی بهم گفت که خیلی به من وابسته ای فردا بیام بذارمتو برم

همین کار رو کردم

صبح 9بود گذاشتمت واومدم بیرون تو ماشین منتظربودم بیان دنبالم

ولی خبری نشد

10:15اومد دنبالت داشین صبحونه میخوردین گفتم بریم گفتی ننننننن

گفتم من برم گفتی هاااااان

منم رفتم11اومدم که پریدی تو بغلم گفتی مامانی دددد.خسته شده بودی.

چندروز بعدم دوباره رفتیم ولی اینبار نذاشتی ازت جدابشم کلاس زیمناستیک بود یه جور ورجه وورجه برات بود نمیخاستی بمونی.

نیم ساعته اومدیم بیرون

امیدوارم یه ذره وابستگیت بمن کم بشه.

ودرآخر مامان

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)